Debug

  • JSON
  • CSS
  • HTML

Totaaloplossing & Procesoptimalisering 

Van ontwerp tot levering

  • On Premises
  • Op elk (mobiel) apparaat
  • In de Cloud

Maak het uzelf gemakkelijk

See what we can do >

Om succesvol bedrijf in interieur-styling te kunnen managen moet u enorm veel gegevens bijhouden. Van meubels, stoffen, wandbekleding en accessoires tot de verkoop, productie en supply chain.

Een verouderd IT-systeem of meerdere samenwerkende applicaties maken het verkrijgen van een juist overzicht voor u en uw klant een complexe zaak.

Maak het uzelf gemakkelijk: eenvoudig, efficienter en winstgevender door gebruik te maken van een branche specifieke softwareoplossing.

TRIMIT Living is branche specifieke software die u helpt uw bedrijf beter te laten functioneren en verder te laten groeien. Het voegt specifieke verkoop mogelijkheden toe aan het wereldwijd toonaangevende ERP platform van Microsoft Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central.

Neem geen genoegen met minder. Profiteer van de voordelen die bedrijfssoftware voor de interieur-styling u biedt.  

Halveer het werk, vermeerder de omzet

See what we can do >

TRIMIT Living heeft de manier waarop interieur-styling bedrijven zaken doen revolutionair veranderd.

Sinds 1990 heeft zij op branche ervaring gestoelde geïntegreerde software geïntroduceerd. Krijg product- en procesinzicht, automatiseer en stroomlijn processen, verlaag product- en bedrijfskosten, faciliteer samenwerking en communicatie verbeter de productiviteit en verras uw klanten! 

TRIMIT Living maakt de belofte ‘halveer het werk, vermeerder de omzet’ waar, met:

  • Optimalisatie en automatisering van handmatige processen
  • Eerste klas internationale Product-Data-Management (PDM)
  • Combineer het gebruik van eenvoudige- en complexe artikelstructuren 
  • Real time data en voorraad update 
  • Stel te combineren artikelen aan uw klanten voor 
  • Naadloze integratie met Microsoft Office 
  • Procesinzicht: van eenvoudige verkooporder tot verkoop-project  
  • Overzichtelijke samenhang van data en cijfers 
  • Parameter aangestuurde instellingen  
  • Altijd de laatste softwareversie in huis
  • Geen gedoe, snelle implementatie  

TRIMIT Living voegt de branche specifieke oplossing toe aan de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken software die wordt gedeeld door vele de Microsoft-producten. We ondersteunen altijd de nieuwste versie van Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Ontdek de mogelijkheden van TRIMIT Living

See what we can do >

Of u nu uw eigen productlijn onderhoudt, een groothandelaar, distributeur of retailer bent, TRIMIT Living wordt geleverd met de functionaliteit die uw bedrijfsmodel ondersteund. Zelfs op maat gemaakte en aangepaste bestellingen, make-to-order, en het leveren van diensten zoals het ontwerpen en uiteindelijk plaatsen van inrichtingen, worden standaard ondersteund.

In de huidige wereld is verandering eerder de norm dan de uitzondering en kan uw bedrijfsmodel in de loop van de tijd veranderen. Kies niet voor zomaar een ERP-oplossing voor interieur-styling. 

Kies juist voor flexibele bedrijfssoftware die uw living bedrijf in een eventuele toekomstige wijzigingen van strategie of focus zal blijven ondersteunen.

Living ERP met E-Commerce

See what we can do >

Geef uw medewerkers, klanten en leveranciers de informatie die ze nodig hebben met de naadloos geïntegreerde webshops en portals van TRIMIT Living. Uw bedrijf profiteert van effectieve samenwerking en betere informatiestromen met als gevolg een kostenminimalisatie in uw supply chain.

Succesverhalen van onze klanten

See what we can do >

TRIMIT Living wordt met succes gebruikt door creatieve en innovatieve merken die werken op het gebied van woninginrichting, kussens, gordijnen, tafelgerei, aromakaarsen en woonaccessoires. 

Dit zijn enkele van onze vele succesverhalen:

Greengates heeft controle over warehouse en supply chain

See what we can do >

De belangrijkste redenen waarom we voor TRIMIT en CORNATOR hebben gekozen, waren het logistieke deel ervan, namelijk voorraadbeheer en de kennis van hoe we ons warehouse zouden willen laten functioneren en daarnaast het hele verkoopproces in relatie tot het feit dat we wereldwijd meer dan 2500 klanten hebben.

Met TRIMIT hebben we een systeem waarmee we alle aspecten van onze gehele keten onder de knie hebben, van het ontstaan van een idee tot het moment dat het product in ons magazijn binnen komt, wordt verpakt en geleverd. Het was wat we zochten toen we een partner moesten vinden, daarom werden het CORNATOR en TRIMIT.

GRAN LIVING en CORNATOR

See what we can do >

"We kozen voor TRIMIT, vanwege alle functies die perfect passen bij ons type bedrijf"
- Kathrine Gran Hartvigsen, Creative director bij Gran Living. 

TRIMIT en CORNATOR hebben Gran Living geholpen om een betere integratie in hun magazijn te krijgen. Gran Living heeft een extern magazijn en door TRIMIT is nu er nu veel minder handmatig werk en een veel betere controle op de inkooporders.

Meer orders voor Cane-line

See what we can do >

Hoewel Cane-line pas drie maanden gebruik maakt van de nieuwe B2B Webshop, kunnen ze nu al zien dat dit een positief effect heeft op het aantal bestellingen dat direct via de portal binnenkomt. En, naar de inschatting van Anette Muus, zal dit alleen maar groeien.

Complimenten voor TRIMIT Living

See what we can do >

TRIMIT was verreweg de beste oplossing en met CORNATOR's enorme ervaring, uitgebreide branchekennis en een lange lijst met referenties twijfelden we er geen moment aan.

- Greengate

Onze samenwerking is erg prettig. CORNATOR heeft een aantal geweldige medewerkers, die ons bedrijf en de manier waarop we werken goed begrijpen.

- Gran Living

We kunnen rechtstreeks contact opnemen met onze dealers en we kunnen hen op de hoogte brengen van deals en hen diverse informatie rechtstreeks via het portaal sturen. Door in te loggen hebben dealers toegang tot alle informatie die voor hen relevant is.

- Cane-line