Debug

  • JSON
  • CSS
  • HTML

Retouren & Claims

See what we can do >

Goede service staat voorop

See what we can do >

Goede service is belangrijk om bestellingen te krijgen - maar een goede after-sales is de sleutel om bestellingen te blijven ontvangen. Omdat al uw informatie zich reeds in TRIMIT Fashion bevindt, kunt u het systeem gebruiken als basis voor uw customer service afdeling - of het nu gaat om de aankondiging van een verwachte levertijd of een mislukte levering af te handelen.  

TRIMIT Fashion biedt u een constant en nauwkeurig overzicht over waar zich een klantorder in de keten bevindt en wanneer deze door de klant kan worden verwacht.  

TRIMIT heeft eigen functionaliteit waarmee retouren efficiënt kunnen worden afgehandeld en de klant hiervan tijdig op de hoogte wordt gesteld.

Analyseer en verbeter

See what we can do >

TRIMIT Fashion slaat informatie op over de oorzaken en redenen van een retourzending die worden gebruikt voor statistische gegevens (BI), leverancier opvolging / beoordeling, etc.

Belangrijkste eigenschappen

See what we can do >
  • Afhandeling van retouren en claims:
    - Registratie van de oorzaken en oplossingen
    - Verzamelen van statistische gegevens 
  • Web-based B2B Webshop met ruime transparantie 
  • Queries:
    - verkooporders
    - verkoopfacturen
    - leveringen