Debug

  • JSON
  • CSS
  • HTML

TRIMIT Furniture

See what we can do >

Totaaloplossing & Procesoptimalisering
Van ontwerp tot levering

  • On Premise 
  • Op elk (mobiel) apparaat 
  • In de Cloud

Maak het uzelf gemakkelijk

See what we can do >

Als meubelbedrijf of fabrikant in de meubelindustrie streeft u ernaar om aan de behoeften van uw klanten te voldoen door een grote selectie producten aan te bieden die in veel verschillende soorten materialen, kleuren, afwerkingen, stoffen, enz., voorkomen.

Het coördineren en bijhouden van dit alles kan een behoorlijke uitdaging zijn; van het inkopen van grondstoffen tot de verkoop van uw producten, van de complexe productie tot het beheren van voorraden.

Waarom zou u uw dag niet eenvoudiger, efficienter en winstgevender maken door één branche specifieke softwareoplossing te gebruiken?

TRIMIT Furniture is meubel-software die helpt uw bedrijf beter te laten functioneren en verder te laten groeien. Het voegt de meubelspecifieke kenmerken toe aan het wereldwijd toonaangevende ERP platform van Microsoft Dynamics NAV/Dynamics 365 Business Central.

Met TRIMIT Furniture krijgt u een geconsolideerd platform, waarbij iedereen in hetzelfde softwaresysteem werkt zodat samenwerking wordt gestimuleerd; zowel intern als extern.

Halveer het werk, vermeerder de omzet

See what we can do >

Gemaakt en ontwikkeld, sinds 1990, in nauwe samenwerking met meubelbedrijven biedt de ERP-softwareoplossing u de tools die u nodig heeft om uw bedrijf te optimaliseren.

Krijg product- en procesinzicht, automatiseer en stroomlijn processen, verlaag product- en bedrijfskosten, faciliteer samenwerking en communicatie, verbeter de productiviteit en verras uw klanten!

TRIMIT Furniture maakt de belofte ‘halveer het werk, vermeerder de omzet’ waar, met:

  • Online berekening bij orderinvoer
  • Eenvoudige productaanmaak d.m.v. masters
  • Geoptimaliseerd order intake proces
  • Werken met varianten en afmetingen door de gehele oplossing
  • Ongelimiteerd aantal varianten en afmetingen per artikel
  • Combinatie van actuele kostprijs en standaard kostprijzen
  • Variant is afhankelijk van klant-, land- of basisartikelgegevens
  • Controle van individuele productkwaliteiten in de bestelfase
  • Eenvoudig beheer van complexe artikelconfiguratie
  • Mogelijkheden voor Data Capture
  • Automatische generatie van productieorders met directe relatie naar de klantorder
  • Knelpuntenanalyse door het gehele orderproces 
  • Capaciteits planning
  • Volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central
  • Zoeken op basis van technische specificaties 

TRIMIT voegt de branche specifieke oplossing toe aan de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken software die wordt gedeeld door vele de Microsoft-producten. We ondersteunen altijd de nieuwste versie van Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central.

Ontdek de mogelijkheden van TRIMIT Furniture

See what we can do >

Verbetering en uitbreiding van functionaliteit in Microsoft Dynamics NAV / Dynamics 365 Business Central voor bedrijven in de meubelindustrie.

In de huidige wereld is verandering eerder de norm dan de uitzondering en kan uw bedrijfsmodel in de loop van de tijd veranderen. Kies niet voor zomaar een ERP-oplossing voor de meubelbranche. 

Kies juist voor flexibele bedrijfssoftware voor uw bedrijf. Een oplossing die bij uw bedrijf past, ook bij eventuele toekomstige wijzigingen van strategie of focus.

Furniture ERP in combinatie met E-commerce

See what we can do >

TRIMIT Furniture wordt geleverd met geïntegreerde webshops en webportals met de kern ERP-softwareoplossing. Verrijk deze out-of-the-box oplossing met grafische kenmerken die uw merk kenmerken. 

Met TRIMIT heeft u controle over en inzicht in al uw bedrijfsprocessen – vanuit één gemeenschappelijke softwareplatform.

Succesverhalen van onze klanten

See what we can do >

TRIMIT Furniture wordt met succes gebruikt door meubelbedrijven in productie, groothandel, distributie en retail. Zij zijn gespecialiseerd in zowel standaard als op maat gemaakte kasten, tafels, bureaus, banken, stoelen, stoffering en woonaccessoires, evenals keukens en badkamers. Dit zijn enkele van onze succesverhalen.

Sterk in configuratie

See what we can do >

Fredericia Furniture heeft enorm veel baat bij de projectconfigurator, die zorgt voor een goede continuering van de gegevensstroom van inkooporder tot productieorder.

Een sterke variantconfiguratie, een goede prijsopbouw en gedegen kennis van de omstandigheden in de meubelindustrie zijn belangrijke redenen waarom het familiebedrijf Fredericia Furniture heeft gekozen voor Dynamics NAV / 365 Business Central met TRIMIT Furniture.

Van 100.000 tot 100 artikelnummers bij Montana

See what we can do >

De vijf miljard varianten zijn “verborgen” achter 100 artikelnummers, en het systeem zorgt ervoor dat er automatisch artikelnummers worden gegenereerd. Het resultaat is afhankelijk van de parameters en selecties die de klant en de verkoper in de winkel invullen. 

Het is een grote hulp voor ons productie- en orderbeheer en dit was de belangrijkste reden om voor TRIMIT Furniture te kiezen.

Verbeterde informatiestroom bij Andersen Furniture

See what we can do >

Het succesvolle meubelbedrijf Andersen Furniture Møbelsnedkeri A/S (Andersen Bros. Furniture Carpentry) maakt nu gebruik van Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central en TRIMIT Furniture omdat het bedrijf de informatiestroom in het hele proces van bestellingen tot leveringen wilde verbeteren. 

Het systeem kan een onbeperkt aantal configuratievarianten op een gemakkelijke en heldere manier aansturen. Dit helpt onze gebruikers enorm en is een groot voordeel voor ons.

Complimenten voor TRIMIT Furniture

See what we can do >

We kozen voor TRIMIT Furniture omdat ze een B2B-oplossing presenteerde die geen door enkele andere aanbieder kon worden gematched. Met deze oplossing kunnen we zowel onze dealers als onze klanten een hoger serviceniveau bieden.

- Cane-line

Toen we TRIMIT Furniture implementeerden kregen een veel betere doorstroming in het hele proces van bestellingen via productie en logistiek tot de daadwerkelijke uiteindelijke levering.

- Andersen Furniture

CORNATOR heeft bewezen heel goed te snappen hoe ons bedrijf werkt en is erg goed en bedreven op het gebied van Dynamics 365 en TRIMIT.

- Ballingslöv