TRIMIT Furniture, een volledige standaardoplossing voor de meubelbranche

See what we can do >

Voorbeelden van segmenten in de meubelbranche:

See what we can do >
  • Banken
  • Stoelen en tafels 
  • Kantoormeubelen
  • Keukens & badkamers
  • Lade- en buffetkasten
  • Tuinmeubelen
  • Kledingkasten
  • Woonmeubelen

Product Configurator
Deze tool stelt je in staat om alle elementen samen te stellen zodat je kan controleren wat wel en niet geconfigureerd kan worden.

Lees meer

Rapportage & BI
Binnen TRIMIT Furniture beschik je over een aantal statistische en monitoring tools om KPI’s te meten en ad-hoc te acteren.

Lees meer

Offertes & Orders
TRIMIT Furniture biedt je een direct overzicht direct van de offerte fases. Met TRIMIT, hebben al jouw sales collega’s een compleet overzicht van huidige en toekomstige producten, bestsellers, prijzen en levertijden.

Lees meer

Finance & Accounting
Door het gebruik van TRIMIT Furniture, breng je automatisch alle werknemers dichter bij elkaar. Alle data en input vindt plaats in hetzelfde systeem, wat betekent dat je veel gemakkelijker toegang hebt tot up-to-date informatie.

Lees meer

CRM & Claims
TRIMIT geeft je een constant en accuraat inzicht in de locatie van de klantorder en wanneer de klant deze kan verwachten.

Lees meer

Inkoop
TRIMIT Furniture voorziet je van een aantal tools die voor een eenvoudige en duidelijke NooS en inkoop zorgen.

Lees meer

Waarom TRIMIT Furniture kiezen

See what we can do >

TRIMIT Furniture van CORNATOR is een volledige standaardoplossing, speciaal ontworpen voor de meubelbranche en haar uitdagingen.

De oplossing; TRIMIT Furniture geeft je een compleet overzicht van alle processen binnen jouw bedrijf. Met een volledig geintegreerd IT-systeem optimaliseer je jouw supply chain van het ontwerp tot aan de klantenservice.

Successverhalen van onze klanten

See what we can do >

TRIMIT Furniture wordt succesvol gebruikt door meubelmerken in de fabricage, groothandel, distributie en retail. Zij werken met bijvoorbeeld standard en op-maat-gemaakte kabinetkasten, tafels, bureaus, banken, stoelen, stoffering, woonaccessoires en ook keukens en badkamers. Dit zijn een paar van onze velen succesverhalen.

Sterke configuratie

See what we can do >

Fredericia Furniture profiteert enorm van de project configurator, welke een juiste voortzetting van dataflow waarborgt; van aankoop tot aan productieorder.

Sterke configuratie van varianten, goede prijsstructuur en solide kennis van de voorwaarden in de meubelbranche zijn belangrijke redenen voor familiebedrijf Fredericia Furniture om te kiezen voor Dynamics NAV / 365 Business Central met TRIMIT Furniture.

Van 100.000 naar 100 itemnummers bij Montana

See what we can do >

De vijf biljoen varianten zijn ‘’verstopt’’ achter honderd item nummers en het systeem zorgt voor een automatische voortbrenging van item nummers. Het resultaat is afhankelijk van welke parameters de klant en de verkoper, in de winkel invullen.

‘’Het is van grote hulp voor onze productie en orderbeheer, dit was de voornaamste reden dat we voor TRIMIT Furniture kozen.’’

Verbeterde informatiestroom bij Andersen Furniture

See what we can do >

Succesvol meubelbedrijf Andersen Furniture Møbelsnedkeri A/S (Andersen Bros. Furniture Carpentry) gebruikt nu Microsoft Dynamics NAV / 365 Business Central en TRIMIT Furniture, omdat zij de informatiestroom en het gehele proces van order tot levering wilde verbeteren.

‘’Het eenvoudige en heldere systeem bevat een onbeperkt aantal configuratievarianten, waarmee onze gebruikers geholpen worden. Dit is een groot voordeel voor ons.’’