Debug

  • JSON
  • CSS
  • HTML

Wereldwijd uw klanten bedienen -24/7- over alle verkoopkanalen meer winst

See what we can do >

Omni-channel zijn en daardoor 89% van de klanten vasthouden, dat is wat we willen. Maar er schuilt een addertje onder het gras; u moet de verschillende contactpunten met uw klanten bewaken, uw producten extra onderhouden en gegevens ervan uploaden.

TRIMIT B2C Webshop is een geïntegreerde oplossing die werkt met Microsoft Dynamics 365 NAV / Business Central en lost deze problemen voor u op.

Consolideer en gebruik de verzamelde klantinformatie om weloverwogen beslissingen te nemen, de webshop te onderhouden en wijzigingen in productinformatie real-time weer te geven; allemaal met standaard meegeleverde functionaliteiten.

Wereldwijde aanwezigheid is nu nog eenvoudiger.

  • Omni-Channel gemak. Helpt u om te zijn waar uw klanten zijn. Hierdoor bent u staat sneller te reageren en daardoor uw omzet te verhogen.
  • Rijk aan mogelijkheden. Biedt u meer dat een simpele webpagina. Maak gebruik van standaard afrekenen, verlanglijstjes, automatische betalingsverwerking, klantloyaliteitsprogramma's, enz.
  • Naadloos geïntegreerd met ERP. Geen bugs en complicaties. Exporteer product en merkinformatie naar al uw klantgerichte verkoopkanalen, allemaal vanuit hetzelfde dashboard.
  • Synchronisatie van uw merk. Een volledig op uw wensen aanpasbare Webshop met connectie naar de social-media voor een robuuste omni-channel strategie